Menu Close

הלבנת שיניים – כרטיס הביקור שלכם

אם בתחילת הדרך האדם הקדמון השתמש בשיניו על מנת לחתוך וללעוס סוגים שונים של מזונות, כיום נוסף להיבט פונקציונאלי זה גם היבט אסתטי אשר גורם לאנשים רבים לעבור טיפול הלבנת שיניים מדי שנה. מעוניינים בשיניים לבנות ואסתטיות, אנחנו נעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה. 
  
הלבנת שיניים- תפקיד השיניים בחיינו 
 
כל תינוק יודע כי על מנת לזכות בתשומת ליבם של המבוגרים כל שהוא צריך לעשות הוא לחייך ובכך הוא קונה את חיבתו של כמעט כל אדם הנמצא בקרבתו. דבר זה תקף גם לגבי כל אדם מבוגר, החיוך שלנו משדר אופטימיות והרגשה נעימה. אך מה קורה כאשר אנו מחייכים וחושפים שיניים צהבהבות? 
 
כאן הרושם שנוצר הוא לא כל כך אופטימי, שכן ניתן לומר כי השיניים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו וחשיפת שיניים צהובות יצרו פעמים רבות רושם שמדובר באדם אשר מזניח את עצמו, בייחוד בעידן בו טיפול הלבנת שיניים הוא כה פופולארי וזמין לכמעט כל אחד מאיתנו. 
 
אם גם אתם מעוניינים לשפר את המראה של השיניים שלכם ולחייך חיוך זוהר בפה מלא שיניים צחורות, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יחזרו אליכם ויציעו לכם מגוון אפשרויות של טיפולי שיניים, כמו למשל הלבנת שיניים על ידי רופאי שיניים מומחים.  
  
הלבנת שיניים- הכנות מקדימות 
 
טיפול הלבנת שיניים בלייזר ובטכניקות שונות נוספות משתייך לתחום האסתטיקה וכיום כל אחד אשר מעוניין בטיפול זה יכול להגיע אל מכון מוסמך על מנת לעבור אותו. אין זה משנה בני כמה אתם ומהי המטרה שלכם בהלבנת השיניים, כל אחד מכם יוכל לטפל בגוון הבלתי רצוי של השיניים שלו ולבקש מהרופא גוון בהיר יותר אשר ישתלב בצורה הטובה ביותר עם הגוונים הטבעיים של יתר השיניים וגוון העור שלו. 
 
אם בעבר, רבים חששו לעבור טיפול זה משום שדובר בטיפול חדשני אשר הוליד פחדים מפני פגיעה בשיניים ובחניכיים ולכן ניתן היה לראות אנשים רבים אשר חשפו שיניים שעליהם כתמי ניקוטין וקפה, כיום לאחר שנות ניסיון רבות ותוצאות מוצלחות, רוב האנשים עוברים טיפול זה מתוך ידיעה ברורה כי  טיפולי הלבנת שיניים על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לביצוע פעולות אלו לא יגרמו לשיניים שלכם כל נזק. 
 
טיפולי הלבנה דורשים הכנה מוקדמת של בדיקת השיניים על ידי רופא המשפחה וזאת על מנת שהוא ידאג לסתום כל חור או לטפל בכל בעיה אחרת בפה וכן חשוב לעבור אצל שיננית על מנת להסיר את רובד החיידקים אשר מתאסף על השיניים ולהיפטר מכתמים קלים על השן. 
  
הלבנת שיניים וחומרים כימיים 
 
טיפול הלבנת שיניים הוא טיפול כימי שתפקידו לגרום לחמצון של אותם כתמים אשר מופיעים על המעטה החיצוני של השן. אם אינכם מעוניינים בטיפול הכולל חומרים כימיים ולכן החלטתם כי אתם מעוניינים להזמין תור אל טיפול הלבנת שיניים בלייזר, בוודאי תופתעו לדעת כי גם טיפול בשיטת הלייזר כולל שימוש בחומר כימי ומחמצן אשר מורחים על השיניים טרם תחילת הטיפול.  
 
בטיפול משתמשים בריכוז גבוה של החומר ולכן חשוב לוודא כי אותו אדם אשר מטפל בכם הוא רופא שיניים מוסמך אשר מורח את החומר בזהירות ומוודא כי הוא לא יפגע בשום צורה בחניכיים שלכם וכן כי הוא מורח שכבה של ג’ל מגן על החניכיים שלכם טרם הטיפול. החומר הכימי לא יזיק בשום צורה לבריאות כל עוד וידאתם מראש כי המרפאה שבה אתם עוברים את הטיפול היא מרפאה הפועלת באישור ובפיקוח של משרד הבריאות וצוות הרופאים בה הוכשר להעניק טיפול זה. כל אפשרות אחרת יכולה להיות הרת גורל. 
  
הלבנת שיניים- שיטות שונות 
 
ישנן שיטות שונות של הלבנת שיניים, כאשר חלק מהשיטות ניתן ליישם בבית, כמו למשל הלבנת שיניים בסד ביתי או הלבנת שיניים באמצעות משחת שיניים מלבינה ואילו חלק אחר מחייב אתכם להגיע למרפאה, כמו למשל הלבנת שיניים בלייזר וכן טיפול הלבנה באמצעות ציפוי חרסינה. 
השיטות המורכבות והמשוכללות ביותר אשר נעשות במרפאה הן גם האפקטיביות ביותר ומבטיחות לכם שההלבנה תשרוד לאורך זמן. 
  
הלבנת שיניים- עלויות 
 

  • עלות הלבנת שיניים במרפאות נעה בין 2000- 4000 ₪. 
  • עלות טיפול ביתי של סד תהיה בסביבות ה- 1500 ₪ 
  • תכשירים ביתיים כמו למשל משחות שיניים מלבינות- עד 80 ₪. 

  
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אודות הלבנת שיניים בשיטות שונות, השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

Posted in הלבנת שיניים