Menu Close

השתלות שיניים למראה מנצח

אנשים רבים תוהים האם כדאי להם לבצע השתלות שיניים או שמא תותבת או גשר אשר יהוו את הפתרון האידיאלי. אם גם אתם מצויים בפני דילמה זו ומעוניינים לקבל מידע אקטואלי על השתלות שיניים בשנת 2012, התחילו לקרוא את המאמר.. 
  
השתלות שיניים- האם אתם מתאימים? 
 
השתלות שיניים מהוות פתרון למצבים בהם עקרו לכם או נפלה לכם שן. רוב רופאי השיניים בישראל ממליצים על שיטה זו כאחת השיטות הטובות ביותר וזאת משום רמת הסיכון הנמוכה של הליך זה וסיכויי ההצלחה הגבוהים שלו. 
 
אם הבריאות שלכם תקינה ומצב חלל הפה שלכם גם כן, אתם מועמדים אידיאליים להשתלת שיניים. אם אתם סובלים מבעיות רפואיות שונות, כמו למשל מחלות כלי דם, סוכרת וממחלות מאירות תצטרכו להתייעץ עם רופא השיניים שלכם באשר להתאמתכם לטיפול השתלת שיניים. טיפולי שיניים שיקומיים בדרך כלל נעשים רק מגיל 17-18 וזאת לאחר שהמטופל סיים את שלב הגדילה. 
  
השתלות שיניים- סוגים שונים 
 

  • השתלת שיניים סטנדרטית- תהליך ההשתלה הסטנדרטית נמשך כמה חודשים ומחייב כמה שלבים. השלב הראשון תמיד יהיה מורכב מבדיקת המטופל ובהתאם הרופא יתכנן תוכנית טיפול מסודרת ואף ימליץ על טיפולי המשך כמו למשל יישור שיניים או הלבנת שיניים. 
  • בשלב השני הרופא יוציא לפועל את התוכנית ויבצע פעולה כירורגית של הברגת בסיס השתל בעצם הלסת על ידי פעולת קידוח והכנסת השתל. שלב זה תמיד יעשה בהרדמה ולכן אין חשש שהמטופל יסבול מכאבים כלשהם במהלך הטיפול. לאחר השלב השני רופאי שיניים יתנו למטופליהם 
    אנטיביוטיקה למניעת זיהום וימתינו מספר חודשים בכדי לוודא שבסיס השתל אכן נקלט בצורה תקינה. בפגישה השלישית יוברגו השיניים אל בסיס השתל. במקרה של דחיית השתל המומחה יצטרך לבדוק מהי הסיבה לדחייה זו ולטפל בבעיה טרם הוא חוזר על פעולת הכנסת שתל חדש. 
  • השתלות שיניים מהירה- אם אתם מעוניינים בפתרון מיידי בוודאי תהיו מעוניינים בהשתלת שיניים ביום אחד. כמובן שההשתלה עצמה תדרוש מכם מספר פגישות עם רופאי שיניים מומחים ותהליך החלמה אך כל התשתית לשיניים החסרות בפיכם תיעשה ביום אחד ולאחר מכן כל מה שיוותר הוא להגיע אל רופא השיניים שלכם על מנת שיבצע את ההברגה של השיניים. (דבר אשר נעשה מספר חודשים לאחר פגישת התשתית). 
  • היתרון כאן הוא יעילות תהליך על ידי קיצור זמנים. החיסרון בא לידי ביטוי במחיר. 

השתלות שיניים- עלויות 
 
מכונים רבים אשר מציעים לציבור הצרכנים מגוון טיפולי שיניים, מאפשרים להם לעבור גם השתלת שיניים על ידי רופאי שיניים מוסמכים ובעלי ניסיון בתחום. בנוסף, רופאי שיניים רבים אשר צברו שנות ניסיון רבות בתחום שיקום הפה וכירורגיה פה ולסת פתחו קליניקות פרטיות בהם הם מציעים השתלות שיניים. 
 
העלות תיקבע בהתאם למורכבות הטיפול (מספר השתלים הנדרשים), סוג החומר ממנו יהיה עשוי השתל (סגסוגת או טיטניום) וכן מוניטין הרופא המטפל. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי ישנם רופאי שיניים כלליים אשר עברו הסמכה בתחום ההשתלה ומבצעים השתלות שיניים לעיתים במחירים מוזלים יותר ממומחים. 
 
עלות השתלת שתל יחיד אצל רופא שיניים תהיה בין 1500 ₪ ל- 3000 ₪. 
עלות ההשתלה של שתל יחיד אצל מומחה לשיקום הפה תהיה בין 3300 ₪ לבין 6000 ₪. 
חלק מהמרפאות הפרטיות אשר מפעילות סניפים שונים ברחבי הארץ הן: אמריקן לייזר, נאטורפיל, וטיים4סמייל. 
  
השתלות שיניים- נקודות חשובות 
 

  • שתל יחזיק מעמד לפחות ל- 15 שנה אם הוא מתוחזק כראוי. 
  • ניתן לבצע השתלה של שתי שיניים במקום של שן אחת, אך פעמים רבות דבר זה יוצר עומס על הפה. 
  • מבחינה חוקית כל רופא שיניים מוסמך יכול לבצע השתלות שיניים, ההמלצה היא כמובן לבחור במומחה בתחום שיקום הפה וכירורגיה פה ולסת. 

  
השתלות שיניים אינן דבר זול ולכן חשוב להקפיד ולבחור את הטובים ביותר לביצוע המשימה. אנו נשמח להמליץ לכם על הטובים ביותר בתחום. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם. 

Posted in הלבנת שיניים