Menu Close

טיפולי שיניים של שנות ה- 2000


הכירו את עולם רפואת השיניים 
 
בעשור האחרון עולם הרפואה הדנטאלית התפתח בצעדי ענק אם משום הטכנולוגיה המשוכללת אשר הביאה לייצור של ציוד מתקדם וטיפולים מהירים אשר מונעים את אותו כאב וחוסר נוחות אשר אפיין טיפולי שיניים בעבר. עולם רפואת השיניים מורכב מצוות מטפלים מקצועי ובעל ניסיון אשר כולל רופאי שיניים, שינניות, סייעות וכן רופאים מומחים. 
 
רפואת השיניים כוללת תחומים רבים, כמו למשל ישור שיניים, טיפולים מורכבים של פה ולסת, טיפולים משמרים, טיפולי שיקום הפה ורפואת חניכיים. אם בעבר, עולם רפואת השיניים היה מצומצם וכל אחד אשר חווה בעיה זו או אחרת בחלל הפה פנה אל רופא השיניים שלו וזה דאג לפתרון הטוב ביותר. כיום, רוב רופאי השיניים מפנים את מטופליהם מומחים בתחום זה או אחר על מנת שהם יזכו לטיפול הטוב ביותר אשר יחזיק מעמד לאורך זמן. 
  
טיפולי שיניים- רופאי שיניים מומחים 
 
נכון לשנת 2012 קיימים בישראל כ- 8000 רופאי שיניים מוסמכים. 
 
בעת בחירת רופא מומחה אשר יטפל בכם תהיו חייבים לוודא כי מדובר באיש רפואה מוסמך אשר יכול להציג בפניכם תעודת רופא שיניים מוסמך וכן רישיון ממשרד הבריאות המורה על כך כי הוא מורשה לפעול בתחום. 
 
חלק מרופאי השיניים עברו התמחות של ארבע שנים נוספות מלבד לימודי הרפואה והסטאז’ בתחום ספציפי של רפואת השיניים ולכן ההמלצה היא שרופא השיניים שלכם יאבחן את הבעיה ממנה אתם סובלים, אך את הטיפול עצמו יבצע הרופא המומחה. 
 
תחום נוסף אשר התפתח בצעדי ענק בעשור האחרון הם טיפולי שיניים לילדים. כאן יש לפנות אל רופאי שיניים המתמחים בטיפולים ספציפיים לקהל הילדים. אלו עברו הכשרה בכל הקשור אל מבנה הפה של הילד, ההתפתחות שלו, הפסיכולוגיה של הילד ועוד ולכן הם ערוכים להתמודד עם החרדה של הילדים מפני טיפולי שיניים, ביצוע בדיקות תקופתיות ומתן טיפולי שיניים שונים. 
  
טיפולי שיניים- סוגים שונים 
 

  • אסתטיקת השיניים- כאן מדובר על תחום אשר כולל הלבנת שיניים בשיטות שונות, אם על ידי לייזר, סד או ציפוי של השיניים בחרסינה. 
  • השתלות שיניים– אם בעבר, רוב הפתרונות לשיניים חסרות היו גשר או תותבות, כיום הקו הטיפולי השלט הוא של השתלות שיניים וזאת משום שהשתלות מחזיקות לאורך זמן, אינן מצריכות השחזה מיותרת של שיניים נוספות והן נחשבות לפתרון האיכותי ביותר. כיום משתמשים שתלים דנטאליים אשר מדמים מצב טבעי של הפה. 
  • יישור שיניים– טיפול זה רלוונטי לכל נער או מבוגר שחוו בעיות של שיניים עקומות, אי התאמה של סגירת הלסת ומיני בעיות שונות אשר מצריכות הפעלת לחץ על השיניים. אם בעבר, רוב הטיפולים כללו גשר בעל מראה אסתטי מכוער אשר נקרא ‘הברזלים’, כיום עולם יישור השיניים מציע סוגים שונים של פתרונות, כמו למשל יישור שיניים שקוף וכן יישור שיניים ללא גשר. 
  • ציפוי שיניים- טיפול ציפוי חרסינה והשלמה של שיניים באמצעות קומפויזיט מהווים פתרון מושלם לשיניים שבורות או שיניים בעל מראה שקוף. 
     
    בנוסף, ישנם טיפולים נוספים אשר כוללים כתרים, בניית גשר בשיניים, טיפול בחריקות שיניים, טיפולי מילואה בשיניים, הרמת סינוסים, ניקוי אבנית ועוד. 

  
טיפולי שיניים – עלויות 
 

סוג טיפול הערות הערכת מחיר 
טיפול שורש תעלה 600-1600 ₪ 
 2 תעלות 650-1700 ₪ 
 3 תעלות 700-1800 ₪ 
עקירה  350-500 ₪ 
 כירורגית 500-1200 ₪ 
 שן בינה 400-850 ₪ 
 שן כלואה 500-1200 ₪ 
תותבת שלמה  כ- 7000 ₪ 
מצמד  כ- 1500 ₪ 
השתלת שתל  כ- 2500 ₪ 
יישור שיניים אורתודנט כ- 12,000 ₪ 
ציפוי שיניים קומפוזיט (לשן) כ- 500 ₪ 
הלבנת שיניים בלייזר 1600-2500 ₪ 
 בסד כ- 1500 ₪ 

  
מעוניינים לקבל מידע אודות רופאים מומחים בסוגי טיפול שונים? מעוניינים לדעת מהי המרפאה המתקדמת והמשוכללת ביותר אשר תבטיח לכם טיפולים מהירים שיחזיקו מעמד לאורך זמן? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

Posted in הלבנת שיניים