Menu Close

הלבנת שיניים בלייזר – תוצאה מנצחת בטיפול אחד

עולם הרפואה החל להשתמש בלייזר למגוון טיפולים רפואיים כבר בשנות השישים, החל משנות השמונים עולם הרפואה הדנטאלית החל להשתמש בטכניקה זו לצורך טיפולים שונים, ביניהם הלבנת שיניים בלייזר. טיפול זה יאפשר לכם לזכות  בתוצאה המהירה והאופטימאלית ביותר בטיפול אחד בלבד. 
  
הלבנת שיניים בלייזר- כיצד? 
 
כאן מדובר בטיפול אחד אשר נמשך בין ארבעים דקות לשעה, במהלכו רופא שיניים מוסמך אשר עבר הסמכה על מכשיר הלייזר ימשח על השיניים שלכם חומר מיוחד אשר יגן עליהם. לאחר שחומר זה יתייבש הוא ימרח על השיניים חומר בעל ריכוז גבוה של חמצן ויפעיל את קרן הלייזר אשר תחדיר חומר זה אל תוך השן. החומרים הכימיים המשמשים להבנה יישארו על השיניים שלכם רק למשך מספר דקות ולאחר מכן הרופא ידאג להוריד אותם. 
 
ישנם סוגים שונים של טיפולי הלבנת שיניים, אך טיפול בלייזר נחשב האיכותי ביותר וזאת משום החומרים חודרים לעומקה של השן ומצליחים להסיר כתמים אשר טיפולים אחרים אינם מצליחים. 
  
הלבנת שיניים- הכנה מקדימה 
 
טרם אתם עוברים טיפול של הלבנת שיניים באמצעות קרן לייזר חשוב מאוד שתפנו אל רופא השיניים שלכם ואל השיננית. רופא השיניים יבצע בדיקה מקיפה של מצב השיניים שלכם וישלים כל טיפול נדרש וזאת על מנת שלא תסבלו מכאבים או רגישויות מיותרות במהלך טיפול ההלבנה. השיננית תסיר את האבנית בשיניים שלכם כך שניתן יהיה לבצע את הטיפול בצורה היעילה ביותר. 
  
הלבנת שיניים בלייזר- חשוב לדעת 
 

  • אבחון מקדים- טרם רופא השיניים מאשר לכם טיפול הלבנת שיניים בלייזר הוא יבצע בדיקה של חלל הפה שלכם ויגיע להכרעה באם הוא חושב שהטיפול יעזור לכם. יש לקחת בחשבון כי אם השיניים שלכם חלשות והמצב של הפה שלכם מוגדר כבעייתי הוא רשאי לומר לכם כי הוא אינו מעוניין לבצע את הטיפול שכן הוא לא בטוח כי החניכיים שלכם או השיניים שלכם יגיבו בצורה טובה לטיפול זה וימליץ לכם על סוגים אחרים של טיפולי הלבנה. 
  • רק  רופאי שיניים מוסמכים- כיוון שהחומר הכימי אשר נמרח על השיניים שלכם בעת הטיפול הוא בריכוז גבוה, טיפול הלבנה על ידי איש מקצוע אשר אינו מקצועי דיו בהלבנת שיניים יכולה לגרום לנזק לחניכיים ולכן חשוב מאוד לוודא כי מדובר ברופא שיניים מוסמך בעל ניסיון רב בטיפולי הלבנה מסוג זה. 
  • תופעות לוואי- התופעות לאחר הטיפול יכולות להיות רגישות של השיניים וכן כאבי שיניים. 
  • כתרים וסתימות- יש לקחת בחשבון כי החומר לא ילבין את הכתרים שלכם ואת הסתימות ולכן אם אתם מעוניינים שכל השיניים יהיו באותו גוון, חשוב מאוד להחליף אותם לאחר הטיפול לסתימות באותו גוון של שאר השיניים שהולבנו. 
  • גילאים- טיפול זה משפיע בצורה שונה על צעירים ומבוגרים ולכן אם הבת שלכם עברה טיפול הלבנה בלייזר ואתם התרשמתם מהתוצאות והחלטתם גם לקבוע תור לטיפול זה, אל תהיו מאוכזבים אם התוצאות של הטיפול יהיה פחות מרשימות לגביכם. 
  • גוונים- כל גוון שיניים מגיב בצורה שונה לטיפול. לכן, אם אתם סובלים ממראה לא אסתטי של שיניים צהובות, חומות ואפורות קחו בחשבון כי התוצאות קרוב לוודאי יהיו שיניים בגוונים שונים של לבן. 
  • עלויות- העלות של טיפול הלבנת שיניים זה משתנה ממקום למקום ונעה בין 2000-3500 ₪. 

  
הלבנת שיניים בלייזר- היכן מבצעים? 
 
שלושת המכונים המוכרים ביותר בישראל בשל הוותק והמוניטין שלהם אשר מציעים טיפולים שונים בתחום רפואת שיניים אסתטית, כמו למשל הלבנת שיניים, יישור שיניים, טיפולי השתלות שיניים ועוד. מבטיחים פיקוח של משרד הבריאות, צוות מנוסה וציוד אשר עומד בתקנים של ה- FDAהם מכון נאטוראפיל, אסתטיקה ואמריקן לייזר. 
  
מעוניינים לעבור טיפול השתלת שיניים בלייזר אשר יהפוך את החיוך שלכם לחיוך מנצח? יש לכם שאלות נוספות? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יחזרו אליכם עם כל האינפורמציה. 

Posted in הלבנת שיניים