Menu Close

כמה עולה הלבנת שיניים – עלויות מפורטות של כל סוגי הלבנות השיניים

מחירי הלבנת שיניים

מתעניינים בהלבנת שיניים? לא יודעים כמה זה עולה? רוצים לדעת כמה אתם צפויים לשלם ומה משפיע על זה? הנה המאמר שיעשה לכם סדר בשאלה כמה עולה הלבנת שיניים

כל אחד רוצה חיוך זוהר ומבריק אך למרבה הצער, השיניים שלנו יכולות להיות מוכתמות לאורך זמן, כתוצאה מגורמים כגון הזדקנות, אורח חיים ומצבים רפואיים מסוימים. למרבה המזל, הלבנת שיניים היא פתרון יעיל לבעיה זו, הזמינה כעת ובמחיר סביר.

מה העלות של הלבנת שיניים? התשובה תלויה במספר גורמים:

  • סוג טיפול ההלבנה שתבחרו
  • היכן עשיתם את ההליך 
  • מידת שינוי הצבע של השיניים

מאמר זה יעזור לכם להבין את הגורמים השונים המשפיעים על העלות של הלבנת שיניים וכמה אתם צפויים לשלם עבור הליך קוסמטי זה.

הלבנת שיניים הפכה לאחד ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. אנשים נמשכים לזה כי זה לא פולשני, ללא כאבים, ומציע תוצאות מהירות וארוכות טווח. בעוד ההליך עצמו הוא פשוט יחסית, העלות של הלבנת שיניים יכול להשתנות במידה רבה ולחרוג מהתקציב שלכם. מאמר זה יעזור לכם להבין את הגורמים השונים המשפיעים על העלות של הלבנת שיניים, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת על אם הליך זה מתאים לכם.

הלבנת שיניים במרפאה

סוגים של הלבנת שיניים

ישנם מספר סוגים של הליכי הלבנת שיניים, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. הבנת האפשרויות השונות הזמינות תעזור לכם לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבורכם בהתבסס על הצרכים האישיים והתקציב שלכם.

מוצרי הלבנת שיניים Over-the-Counter

מוצרים להלבנת שיניים ללא מרשם, כגון משחות שיניים להלבנה ורצועות, הם האפשרות הזולה ביותר. הם גם הנוחים ביותר, כפי שהם יכולים לרכוש בכל בית מרקחת. עם זאת, התוצאות של מוצרים ללא מרשם הן לעתים קרובות לא מורגשות כמו אלו המתקבלות לאחר הליכים מקצועיים.

הלבנת שיניים במרפאה

טיפולי הלבנת שיניים במרפאה מבוצעים על ידי רופא שיניים והם בדרך כלל יקרים יותר מאשר מוצרים ללא מרשם. במהלך ההלבנה במרפאה, אור מיוחד משמש כדי להפעיל את ג’ל ההלבנה ולהאיץ את התהליך. התוצאות של הליכי הלבנה במרפאה בדרך כלל בולטות יותר מאלה של מוצרים ללא מרשם וההליך יכול להימשך מספר חודשים.

ערכת הלבנה ביתית – Take-Home Teeth Whitening Kits  

ערכות הלבנת שיניים לבית דומות להליכים במרפאה, רק שאלו מבוצעים בבית, בדרך כלל על פני תקופה של כמה ימים או שבועות. ערכות אלה כוללות מגשים מותאמים אישית הממולאים בג’ל הלבנה ונלבשים למשך פרק זמן מוגדר. ערכות הלבנת שיניים ביתיות הן בדרך כלל פחות יקרות מאשר הליך במרפאה ויכולות לספק תוצאות דומות.

הלבנת שיניים ביתית

גורמים המשפיעים על העלות של הלבנת שיניים

סוג ההליך

כפי שהוזכר קודם לכן, לסוג הליך הלבנת השיניים שתבחרו תהיה השפעה משמעותית על העלות. מוצרים ללא מרשם הם האפשרות הזולה ביותר, בעוד הליכים במרפאה הם היקרים ביותר. באמצע נמצאות ערכות הלבנת שיניים ביתיות.

מידת שינוי הצבע של השיניים

היקף שינוי צבע השיניים שלכם ישפיע גם על העלות של הליך הלבנת השיניים. אם צבע השיניים שלכם דהוי באופן משמעותי, ייתכן שיהיה עליכם לבצע פגישות הלבנה מרובות או הליך הלבנה אינטנסיבי יותר, אשר יגדילו את העלות.

מיקום

המיקום של ההליך יכול גם להשפיע על העלות של הלבנת שיניים. לדוגמה, הליכי הלבנת שיניים המבוצעים על ידי רופא שיניים קוסמטי בעיר גדולה עשויים לעלות יותר מאשר הליכים המבוצעים על ידי רופא שיניים בעיר קטנה יותר. בנוסף, יוקר המחיה באזור מסוים יכול גם להשפיע על העלות של הלבנת שיניים.

העלות הממוצעת של הלבנת שיניים

העלות הממוצעת של הלבנת שיניים נעה בין 300 ל-2,500 שקלים בממוצע בהתאם לסוג ההליך, מידת שינוי צבע השיניים והמיקום של ההליך. מוצרים ללא מרשם בדרך כלל עולים בין 50 ל-150 שקלים בממוצע, בועד שהליך במרפאה יכול לעלות בין 1,500 ל-2,500 שקל. ערכות הלבנה ביתיות עולות בדרך כלל בין 300 ל-1,000 שקל.

עלויות הלבנת שיניים

מסקנה:

לסיכום, העלות של הלבנת שיניים יכולה להשתנות במידה רבה בהתאם למספר גורמים, כולל סוג ההליך, היקף שינוי הצבע של השיניים ומיקום ההליך. בעוד הליכים במרפאה הם בדרך כלל יקרים יותר, הם יכולים גם להציע תוצאות מהירות יותר מורגשות יותר. 

ערכות הלבנת שיניים לקחת ביתיות הן אפשרות טובה עבור אלה שרוצים לחסוך כסף, אבל עדיין לקבל תוצאות טובות. לא משנה מה התקציב או ההעדפות שלכם, אפשר למצוא את הדרך המתאימה עבורכם. הקפידו לדבר עם רופא השיניים שלכם כדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם ואת התקציב.

Posted in הלבנת שיניים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *