Menu Close

רוצים ליישר את השיניים שלכם? כעת תוכלו לעשות זאת בלילה

יישור שיניים

מי שסובל משיניים שהן מעט עקומות ועדיין מאוד רוצה ליישר את שיניו מבלי להסתובב עם פלטה במהלך היום, יכול ליהנות מהשיטה החדשה המאפשרת ליישר את השיניים גם בשעות הלילה. במאמר זה נביא לפניכם את הנושא של יישור בלילה כדי שתבינו אם זהו הפתרון שאתם מחפשים.

מהו יישור שיניים בלילה?

השיטה של יישור שיניים בלילה היא שיטה שבה ניתן ליישר את השיניים במהלך השינה בלילה. זהו תהליך המתאים לרוב עבור אנשים מבוגרים, שרוצים ליישר את שיניהם מבלי להרכיב מיישרי שיניים החשופים לעין, דוגמת קוביות או גשר, כשהדגש הוא על שיניים שאינן זקוקות לטיפול אגרסיבי ואינטנסיבי. הטיפול מתאים גם לבני נוער וילדים שיכולים ליישר את שיניהם בלילה גם כן. יישור שיניים בלילה מתבצע כאשר יש להרכיב סד לילה שתפקידו ליישר את השיניים וביום אין כל צורך להרכיב אותו בפה, כך שאף אחד לא יודע כלל שאתם באמצע תהליך של יישור השיניים.  

למרות שהשיטה נשמעת כמו חלום, היא לא מתאימה לכל אחד. למשל אם יש מקרה מורכב יותר של טיפולי שיניים, רווח גדול, שינוי של צורת הקשת, שיפור הסגר, הרחבה ועוד. את השיטה ניתן ליישם רק במקרים קלים שאין צורך בהתערבות אגרסיבית. בנוסף, חשוב לזכור שיש צורך במשמעת ברזל כאשר מחליטים להרכיב סד לילה כדי להגיע לתוצאות הרצויות, אחרת הטיפול עלול להיכשל. 

מה התהליך בשיטה זו של יישור שיניים?

תהליך זה אורך בין חצי שנה לשנה, כאשר לפי מצבן ההתחלתי של השיניים ייקבע משך הטיפול. במהלך הטיפול יש להרכיב סד לילה ליישור שיניים המותאם באופן פרטני למידותיו של המטופל. הלחץ מזיז את השיניים אל המקום המיועד. ניתן להרכיב את הסד עד עשר שעות ולא פחות לשם הצלחת הטיפול. ולכן ניתן להרכיב את הסד לא רק במהלך הלילה, אלא גם כשאתם נמצאים בבית ועוסקים בפעילויות שונות כמו קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה, הכנת ארוחת ערב, עבודה מול המחשב ועוד. 

מהם היתרונות של שיטה זו?

ישנם מספר יתרונות לשיטת זו שכדאי להתייחס בעת שאתם שוקלים את אתם מעוניינים ביישור שיניים בלילה או

  • דיסקרטיות מוחלטת, שכן אף אחד לא יכול לדעת שאתם מיישרים את השיניים שלכם. 
  • שמירה על האסתטיקה של הפה והפנים במהלך היום. 
  • הרכבת סד שניתן להרכיב ולהסיר לנוחיותכם.
  • שמירה על שלמות השיניים ונראותן. 
  • ניתן לאכול בנוחות וללא כאבים
  • המזון אינו נתקע בשיניים
  • השיניים אינן מחליפות גוון בשל הימצאות קבועה של הגשר או הקוביות עליהן

ביישור שיניים שקוף למשל. לפניכם יתרונות השיטה:

נדגיש כי הכוח הנדרש לשם יישור השיניים, יעיל ממש כפי השיטות האחרות אך הוא מותנה בכך שתהיו מחויבים לשיטה ותשתמשו בסד ברצף השעות הנדרש ובכל יום ללא יוצא מן הכלל. 

מהם החסרונות של השיטה הזו?

כמו לכל דבר גם ליישור שיניים בלילה יש חסרונות. כדאי לחשוב על חסרונות אלו היטב ולהבין אם זו השיטה שמתאימה לצרכים שלכם או לא, גם כדי שתבחרו בטיפול יעיל וגם כדי שלא תבזבזו כסף לריק, שכן טיפולי שיניים כאלו הם יקרים. לפניכם החסרונות של השיטה: 

  • הרכבת הסד בלילה ליישור שיניים חייבת להיעשות באופן קבוע ללא יוצא מן הכלל. 
  • זהו אינו פתרון מתאים למי שעלול לשכוח את הסד בתדירות גבוהה, דבר שיגרום לכישלון הטיפול.
  • הטיפול מתאים לאנשים בעלי מקרים קלים של יישור שיניים ולא למקרים מורכבים יותר הדורשים הקטנת רווחים משמעותית, סגר השיניים ועוד. 
Posted in יישור שיניים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *