Menu Close

יישור שיניים – לא סוטים מדרך הישר

גשר בשיניים

יישור שיניים- הכל אודות 
 
תהליך יישור שיניים נעשה על ידי הפעלה של לחץ על השן בכיוון מסוים. תהליך זה אורך בין שנה לשנה וחצי  וזאת משום שבניית העצם לוקחת זמן רב. קהל היעד אשר פונה אל טיפולי יישור שיניים מגוון וטיפולים אלו מתאימים לנוער בגיל ההתבגרות (גיל 12) ועד מבוגרים בגילאי חמישים שישים. חלק מהאנשים בוחר בהליך של יישור שיניים בהיבט האסתטי ואילו אחרים חייבים לבצע טיפול זה משום שיניים שזזו במהלך השתלת שיניים וחובה להחזיר אותם למקום על מנת לבצע את ההשתלה. 
  
יישור שיניים למבוגרים 
 
כארבעים אחוזים מקהל הפונים אל מכוני אסתטיקה בבקשה לעבור תהליך של יישור שיניים וכן טיפולי שיניים אסתטיים, כמו למשל הלבנת שיניים הם בוגרים מגיל 25 ועד 50. חלק מאותם אנשים מבקשים לתקן בעיות של שיניים בולטות או עקומות ואילו אחרים מגיעים אל מרפאות אלו משום בעיות סגר בשיניים בעקבות טיפולים שונים ושינויים במערכת השיניים. 
 
האורתודנט הוא זה אשר מכריע מה יהיו הטיפולים המקדימים לתהליך היישור, כלומר האם קיים צורך בעקירה של שיניים, טיפולי שיניים שונים, ניקוי וטיפולים בדלקות. לאחר מכן נקבעת שיטת הטיפול היעילה ביותר ליישור שיניים, אם על ידי סמכים אשר מודבקים על השיניים והלחץ שלהם מושתת על ברזל וגומיות במידות שונות ואם על ידי פלטות אשר ניתנות לשליפה. 
 
חשוב לוודא כי טיפולי שיניים אלו נעשים על ידי רופאי שיניים מוסמכים ומומחים בתחום וזאת על מנת להימנע ממצבים של אובדן שיניים, נסיגה קיצונית של השיניים הבולטות ומצב בו השפה העליונה נסוגה מהשיניים. 
  
יישור שיניים- שיטות שונות 
 

  • יישור שקוף- כאן מדובר ביישור שיניים אסתטי מאוד שכן המתקנים ליישור בלתי נראים. המתקנים בהם ניתן להשתמש בשיטה זו הם גשר שקוף העשוי מסמכים שעשויים מחומר פלסטיק שקוף או  מחרסינה המותאם לגוון של השן וחוט תיל אשר נמתח בין הסמכים במטרה ליישר את השיניים. 
  • מתקן נוסף ליישור שיניים הוא הפלטה השקופה הנקראת אינביזליין ומותאמת באופן אישי למטופל. כאן האורתודנט יחליף למטופל קשתית מדי 14 יום וזאת על מנת ליצור לחץ מאסיבי יותר על השיניים. טיפול זה נמשך בין שנה וחצי לשנתיים ימים. 
  • יישור שיניים ללא גשר- יישור שיניים בשיטה זו נעשה על ידי שימוש במתקנים שקופים נשלפים וכאלו אשר אינם שקופים. טיפול זה רלוונטי רק לאנשים שאינם סובלים ממחלות חניכיים שונות או לסת נסוגה, היגיינה לקויה של חלל הפה וכן עצמות רכות. האורתודנט ייקח הטבעה של שיניי המטופל, זו תשלח לארה”ב, שם מעבדה מיוחדת תייצר שלושה מתקנים שקופים בזויות שונות והאורתודנט ילביש קשתיות אלו בחלל הפה של המטופל. ההחלטה מתי להחליט את הקשתית הראשונה בשנייה ובשלישית תלויה בהחלטתו של רופא השיניים. נהוג להשתמש בשיטה זו לילדים. 

  
יישור שיניים- עלויות 
 
יש לקחת בחשבון כי תהליך יישור שיניים הוא תהליך ארוך אשר יכול להמשך עד שנתיים. טווח המחירים של הטיפולים השונים נע בין 8000 ל- 30,000 ונקבע על פי סוג הסומכים והשיטה בה בוחרים. 
 
המחירים אשר מופיעים בטבלה אינם כוללים טיפולי הכנה מקדימה 
  

שיטה הערכת מחיר 
תומכים חיצוניים ממתכת 6000-10000 ₪ 
תומכים חיצוניים מחרסינה 8000-12,000 ₪ 
תומכים פנימיים 18,000-25,000 ₪ 
יישור בשיטה השקופה 9000-15,000 ₪ 

  
אם גם אתם מעוניינים בשיניים ישרות ומראה אסתטי של חלל הפה שלכם, המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם לבחור את השיטה הנכונה לכם. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

Posted in יישור שיניים